Kariera
Dołącz do naszego zespołu!
Praca w ONDE oznacza bycie częścią społeczności, która ceni rozwój, wzajemny szacunek i zaufanie.
Nasz zespół składa się z utalentowanych osób, które inspirują się naturą, tworząc razem unikalne rozwiązania. U nas każdy głos ma znaczenie, a otwarta wymiana myśli przyczynia się do naszego wspólnego sukcesu.
ONDE to miejsce, gdzie praca nie jest nudnym obowiązkiem, a pasją i zaangażowaniem w budowę lepszego świata. Wierzymy, że inspirująca atmosfera, którą tworzymy, przekłada się na pracę pełną satysfakcji, a także na codzienny rozwój naszych pracowników.
Jeśli szukasz pracy, w której Twoje zaangażowanie ma znaczenie i przekłada się na widoczne efekty, dołącz do naszego zespołu ONDE. RAZEM możemy więcej, a każdy wspólny wysiłek dodaje nam dobrej energii, by sięgać wyżej.

Jesteś studentem?
Chcesz rozpocząć swoją karierę w zespole
ONDE i uczyć się w doświadczonym zespole?
Sprawdź nasz program dla studentów
5 kroków do współpracy
Złożenie CV
Chcesz podjąć z nami współpracę? Nic bardziej prostego – prześlij nam swoje CV w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie lub poprzez formularz ogólny, jeśli nie widzisz odpowiedniej dla siebie oferty.
Chcę, żeby moja aplikacja się wyróżniła, co zrobić?
Jeśli aplikujesz na konkretne stanowisko skup się na doświadczeniu oraz kompetencjach, które będą Twoim atutem.
Wstępna rozmowa telefoniczna
Rekruter skontaktuje się z Tobą, aby porozmawiać o Twoich potrzebach względem poszukiwanej pracy, o Twoich kompetencjach i doświadczeniach oraz przedstawi naszą firmę oraz omówi zakres zadań na interesującym Cię stanowisku pracy. Jest to etap, na którym rekruter chce poznać Ciebie lepiej oraz uzupełnić informacje zawarte w Twojej aplikacji. Bądź sobą – chcemy poznać Ciebie takim, jakim jesteś.
Rozmowa rekrutacyjna
Druga rozmowa jest uzupełnieniem kontaktu telefonicznego. Zazwyczaj jest na niej obecny bezpośredni przełożony, dzięki czemu możecie się poznać przed rozpoczęciem współpracy i porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach i potrzebach względem współpracy na konkretnym stanowisku.
Złożenie oferty
Jeśli wszystkie poprzednie etapy przebiegły pomyślnie to nie pozostaje nam nic innego jak nawiązać z Tobą współpracę. Zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy pełną ofertę zatrudnienia. Następnie ruch będzie po Twojej stronie czyli poprosimy o Twoją decyzję, bo dobra współpraca to taka, której chcą obie strony.
Przywitanie w ONDE
Witamy na pokładzie!
W ustalonym pierwszym dniu pracy spotkasz się z przedstawicielami kilku działów naszej firmy, którzy przeprowadzą Cię przez wszystkie formalności związane z rozpoczęciem pracy. Po niezbędnych szkoleniach, spotkasz się z bezpośrednim przełożonym lub buddym (osobą wyznaczoną przez przełożonego), który oprowadzi Cię po dziale/firmie
Oferty pracy
Asystent/-ka projektanta w branży elektroenergetycznej
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- opracowywanie koncepcji i projektów zagospodarowania terenu, budowlanych, technicznych i wykonawczych dla farm fotowoltaicznych oraz stacji elektroenergetycznych, linii kablowych i napowietrznych,
- wizje w terenie,
- wykonywanie prac projektowych zgodnie z wytycznymi Klienta oraz obowiązującymi przepisami i normami,
- współpraca z Klientem, organami jednostek samorządowych oraz gestorami sieci.
Wymagania
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe minimum inżynierskie (w branży elektroenergetycznej lub OZE),
- doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane,
- znajomość oraz biegła obsługa programów: MS Office, AutoCad;
- sumienność, zaangażowanie, chęć rozwoju;
- umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B.
Benefity
To oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego oraz współudział w tworzeniu i kształtowaniu nowej komórki organizacyjnej w firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B (w zależności od Twoich potrzeb) na pełen etat,
- elastyczne godziny pracy (możesz zacząć między 7:00 a 9:00),
- prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie udziału w szkoleniach i kursach (także tych, które sam wybierzesz) oraz zajęcia z języka angielskiego,
- miłą, partnerską atmosferę pracy :)
Młodszy/-a specjalista/-ka ds. rozliczeń kontraktów
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych,
- przygotowywanie protokołów przerobowych,
- kontakt z podwykonawcami i dostawcami,
- tworzenie zestawień kosztowych i przygotowywanie raportów,
- współpraca z Działem Finansowym oraz Księgowością.
Wymagania
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy administracyjnej (mile widziane)
- dobra znajomość programu MS Excel,
- terminowość i dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność komunikacji i pracy w zespole,
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
Benefity
To oferujemy
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku przy wsparciu doświadczonych współpracowników,
- dofinansowania udziału w szkoleniach i kursach (także tych, które sam wybierzesz) oraz zajęciach z języka angielskiego,
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport,
- miłą, partnerską atmosferę pracy :)
Specjalista/-ka ds. przetargów i kosztorysowania (branża elektroenergetyczna)
Zakres obowiązków
- Przygotowywanie wycen z zakresu BESS ( Battery Energy Storage System),
- Kontakt z dostawcami technologii magazynowych i urządzeń w celu opracowania atrakcyjnej koncepcji będącej podstawą do przygotowania oferty.
- Wycena robót budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych na podstawie dokumentacji projektowej i koncepcji własnych,
- Weryfikacja kompletności i poprawności dokumentacji projektowej pod kątem kosztorysowania,
- Udział w uzgadnianiu zakresu prac z projektantami i inwestorami,
- Konsultacje techniczne i kosztowe na etapie przygotowania ofert z dostawcami usług i urządzeń.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (elektryka, elektroenergetyka lub pokrewne),
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość branży elektrycznej/elektroenergetycznej,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Benefity
- atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia,
- narzędzia pracy pozwalające na komfortowe wykonywanie zadań,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, konferencjach i dzięki współpracy ze specjalistami z branży,
- pracę zdalną z okazjonalnymi wizytami w biurze,
- partnerską atmosferę współpracy, opartą na dobrych relacjach i pozytywnej energii,
- co jeszcze? Porozmawiajmy!
Specjalista/-ka pozyskiwania kontraktów na rynku niemieckim/Kosztorysant/-ka
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- Interpretowanie wymagań Inwestora w celu przygotowania kosztorysu, oferty, budżetu w formacie wymaganym przez Inwestora.
- Składanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców oraz na wszelkie inne zasoby specyficzne dla projektu, a także monitorowanie rynku, negocjacje z oferentami – analiza ofert na podstawie kompetencji i wiarygodności.
- Analiza dokumentacji projektowej, weryfikacja pod kątem technologicznym, optymalizacyjnym i finansowym w porozumieniu z projektantami oraz kierownikiem robót/ budowy.
- Opracowywanie wycen robót związanych z OZE oraz pracami ogólnobudowlanymi.
- Przygotowywanie ofert przetargowych – na podstawie SIWZ, OPZ, dokumentacji projektowej oraz kalkulacjach własnych, wraz z analizą ilościową poszczególnych pozycji przedmiarowych.
- Ścisła współpraca z Inwestorem, działami realizacyjnymi i projektowymi.
- Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki: elektrotechnika, energetyka.
- Znajomość procesów budowlanych i przepisów obowiązujących w Niemczech,
- Znajomość języka niemieckiego - minimalny poziom: średniozaawansowany B2.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji projektowej.
- Elastyczność w wykonywaniu obowiązków zawodowych.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Gotowość do pracy w delegacji (głównie na teren Niemiec).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, samodzielność, chęć poszerzania wiedzy (rynki zagraniczne), rzetelność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, a także odporność na stres przy realizacji zadań terminowych.
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, MS Project) oraz CAD.
- Znajomość cen materiałów i usług w sektorze OZE.
Mile widziane
- Doświadczenie w sektorze odnawialnych źródeł energii.
Benefity
To oferujemy
- Pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od Twoich potrzeb.
- Atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport.
Specjalista/-ka pozyskiwania kontraktów na rynku niemieckim/Kosztorysant/-ka
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- Interpretowanie wymagań Inwestora w celu przygotowania kosztorysu, oferty, budżetu w formacie wymaganym przez Inwestora.
- Składanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców oraz na wszelkie inne zasoby specyficzne dla projektu, a także monitorowanie rynku, negocjacje z oferentami – analiza ofert na podstawie kompetencji i wiarygodności.
- Analiza dokumentacji projektowej, weryfikacja pod kątem technologicznym, optymalizacyjnym i finansowym w porozumieniu z projektantami oraz kierownikiem robót/ budowy.
- Opracowywanie wycen robót związanych z OZE oraz pracami ogólnobudowlanymi.
- Przygotowywanie ofert przetargowych – na podstawie SIWZ, OPZ, dokumentacji projektowej oraz kalkulacjach własnych, wraz z analizą ilościową poszczególnych pozycji przedmiarowych.
- Ścisła współpraca z Inwestorem, działami realizacyjnymi i projektowymi.
- Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki: elektrotechnika, energetyka.
- Znajomość procesów budowlanych i przepisów obowiązujących w Niemczech,
- Znajomość języka niemieckiego - minimalny poziom: średniozaawansowany B2.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji projektowej.
- Elastyczność w wykonywaniu obowiązków zawodowych.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Gotowość do pracy w delegacji (głównie na teren Niemiec).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, samodzielność, chęć poszerzania wiedzy (rynki zagraniczne), rzetelność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, a także odporność na stres przy realizacji zadań terminowych.
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, MS Project) oraz CAD.
- Znajomość cen materiałów i usług w sektorze OZE.
Mile widziane
- Doświadczenie w sektorze odnawialnych źródeł energii.
Benefity
To oferujemy
- Pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od Twoich potrzeb.
- Atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport.
Specjalista/-ka pozyskiwania kontraktów na rynku niemieckim/Kosztorysant/-ka
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- Interpretowanie wymagań Inwestora w celu przygotowania kosztorysu, oferty, budżetu w formacie wymaganym przez Inwestora.
- Składanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców oraz na wszelkie inne zasoby specyficzne dla projektu, a także monitorowanie rynku, negocjacje z oferentami – analiza ofert na podstawie kompetencji i wiarygodności.
- Analiza dokumentacji projektowej, weryfikacja pod kątem technologicznym, optymalizacyjnym i finansowym w porozumieniu z projektantami oraz kierownikiem robót/ budowy.
- Opracowywanie wycen robót związanych z OZE oraz pracami ogólnobudowlanymi.
- Przygotowywanie ofert przetargowych – na podstawie SIWZ, OPZ, dokumentacji projektowej oraz kalkulacjach własnych, wraz z analizą ilościową poszczególnych pozycji przedmiarowych.
- Ścisła współpraca z Inwestorem, działami realizacyjnymi i projektowymi.
- Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki: elektrotechnika, energetyka.
- Znajomość procesów budowlanych i przepisów obowiązujących w Niemczech,
- Znajomość języka niemieckiego - minimalny poziom: średniozaawansowany B2.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji projektowej.
- Elastyczność w wykonywaniu obowiązków zawodowych.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Gotowość do pracy w delegacji (głównie na teren Niemiec).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, samodzielność, chęć poszerzania wiedzy (rynki zagraniczne), rzetelność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, a także odporność na stres przy realizacji zadań terminowych.
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, MS Project) oraz CAD.
- Znajomość cen materiałów i usług w sektorze OZE.
Mile widziane
- Doświadczenie w sektorze odnawialnych źródeł energii.
Benefity
To oferujemy
- Pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od Twoich potrzeb.
- Atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport.
Specjalista/-ka pozyskiwania kontraktów na rynku niemieckim/Kosztorysant/-ka
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- Interpretowanie wymagań Inwestora w celu przygotowania kosztorysu, oferty, budżetu w formacie wymaganym przez Inwestora.
- Składanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców oraz na wszelkie inne zasoby specyficzne dla projektu, a także monitorowanie rynku, negocjacje z oferentami – analiza ofert na podstawie kompetencji i wiarygodności.
- Analiza dokumentacji projektowej, weryfikacja pod kątem technologicznym, optymalizacyjnym i finansowym w porozumieniu z projektantami oraz kierownikiem robót/ budowy.
- Opracowywanie wycen robót związanych z OZE oraz pracami ogólnobudowlanymi.
- Przygotowywanie ofert przetargowych – na podstawie SIWZ, OPZ, dokumentacji projektowej oraz kalkulacjach własnych, wraz z analizą ilościową poszczególnych pozycji przedmiarowych.
- Ścisła współpraca z Inwestorem, działami realizacyjnymi i projektowymi.
- Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki: elektrotechnika, energetyka.
- Znajomość procesów budowlanych i przepisów obowiązujących w Niemczech,
- Znajomość języka niemieckiego - minimalny poziom: średniozaawansowany B2.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji projektowej.
- Elastyczność w wykonywaniu obowiązków zawodowych.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Gotowość do pracy w delegacji (głównie na teren Niemiec).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, samodzielność, chęć poszerzania wiedzy (rynki zagraniczne), rzetelność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, a także odporność na stres przy realizacji zadań terminowych.
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, MS Project) oraz CAD.
- Znajomość cen materiałów i usług w sektorze OZE.
Mile widziane
- Doświadczenie w sektorze odnawialnych źródeł energii.
Benefity
To oferujemy
- Pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od Twoich potrzeb.
- Atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport.
Specjalista/-ka ds. audytu wewnętrznego
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- udział w opracowaniu rocznego planu audytu i kontroli wewnętrznej,
- samodzielne planowanie, przygotowanie i realizacja zadań audytowych/kontrolnych w zakresie projektów budowlanych oraz procesów wewnętrznych w firmie,
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów/kontroli wewnętrznych, formułowanie wniosków, zaleceń i rekomendacji,
- monitorowanie stanu realizacji zaleceń, rekomendacji poaudytowych/pokontrolnych,
- uczestniczenie w analizie procesów wewnętrznych w firmie, proponowanie rozwiązań doskonalących i usprawniających,
- uczestniczenie w realizacji innych zadań z obszaru audytu/kontroli wewnętrznej (m.in. z zakresu zarządzania ryzykiem).
Wymagania
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: audyt/kontrola wewnętrzna, techniczne,
- min. 3 lata doświadczenia w obszarze audytu/kontroli wewnętrznej lub pełnieniu funkcji technicznych lub administracyjnych w procesie budowlanym,
- samodzielność w planowaniu i organizacji pracy własnej oraz realizacji powierzonych zadań i obowiązków,
- umiejętność formułowania wniosków, w szczególności w formie pisemnej,
- dokładność, staranność, rozważność i odpowiedzialność w działaniu,
- prawo jazdy kat. B,
- gotowość do wyjazdów służbowych,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Mile widziane
- znajomość procesu budowlanego w obszarze OZE,
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania ryzykiem.
Benefity
To oferujemy
- pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku przy wsparciu doświadczonych współpracowników,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B (w zależności od Twoich potrzeb),
- możliwości rozwoju zawodowego w postaci udziału w szkoleniach, konferencjach i dzięki współpracy z ekspertami branży OZE,
- partnerską atmosferę współpracy, opartą,
- możliwość pracy zdalnej w ustalonym wymiarze.
Specjalista/-ka ds. audytu wewnętrznego
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- udział w opracowaniu rocznego planu audytu i kontroli wewnętrznej,
- samodzielne planowanie, przygotowanie i realizacja zadań audytowych/kontrolnych w zakresie projektów budowlanych oraz procesów wewnętrznych w firmie,
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów/kontroli wewnętrznych, formułowanie wniosków, zaleceń i rekomendacji,
- monitorowanie stanu realizacji zaleceń, rekomendacji poaudytowych/pokontrolnych,
- uczestniczenie w analizie procesów wewnętrznych w firmie, proponowanie rozwiązań doskonalących i usprawniających,
- uczestniczenie w realizacji innych zadań z obszaru audytu/kontroli wewnętrznej (m.in. z zakresu zarządzania ryzykiem).
Wymagania
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: audyt/kontrola wewnętrzna, techniczne,
- min. 3 lata doświadczenia w obszarze audytu/kontroli wewnętrznej lub pełnieniu funkcji technicznych lub administracyjnych w procesie budowlanym,
- samodzielność w planowaniu i organizacji pracy własnej oraz realizacji powierzonych zadań i obowiązków,
- umiejętność formułowania wniosków, w szczególności w formie pisemnej,
- dokładność, staranność, rozważność i odpowiedzialność w działaniu,
- prawo jazdy kat. B,
- gotowość do wyjazdów służbowych,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Mile widziane
- znajomość procesu budowlanego w obszarze OZE,
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania ryzykiem.
Benefity
To oferujemy
- pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku przy wsparciu doświadczonych współpracowników,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B (w zależności od Twoich potrzeb),
- możliwości rozwoju zawodowego w postaci udziału w szkoleniach, konferencjach i dzięki współpracy z ekspertami branży OZE,
- partnerską atmosferę współpracy, opartą,
- możliwość pracy zdalnej w ustalonym wymiarze.
Specjalista/-ka ds. audytu wewnętrznego
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- udział w opracowaniu rocznego planu audytu i kontroli wewnętrznej,
- samodzielne planowanie, przygotowanie i realizacja zadań audytowych/kontrolnych w zakresie projektów budowlanych oraz procesów wewnętrznych w firmie,
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów/kontroli wewnętrznych, formułowanie wniosków, zaleceń i rekomendacji,
- monitorowanie stanu realizacji zaleceń, rekomendacji poaudytowych/pokontrolnych,
- uczestniczenie w analizie procesów wewnętrznych w firmie, proponowanie rozwiązań doskonalących i usprawniających,
- uczestniczenie w realizacji innych zadań z obszaru audytu/kontroli wewnętrznej (m.in. z zakresu zarządzania ryzykiem).
Wymagania
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: audyt/kontrola wewnętrzna, techniczne,
- min. 3 lata doświadczenia w obszarze audytu/kontroli wewnętrznej lub pełnieniu funkcji technicznych lub administracyjnych w procesie budowlanym,
- samodzielność w planowaniu i organizacji pracy własnej oraz realizacji powierzonych zadań i obowiązków,
- umiejętność formułowania wniosków, w szczególności w formie pisemnej,
- dokładność, staranność, rozważność i odpowiedzialność w działaniu,
- prawo jazdy kat. B,
- gotowość do wyjazdów służbowych,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Mile widziane
- znajomość procesu budowlanego w obszarze OZE,
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania ryzykiem.
Benefity
To oferujemy
- pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku przy wsparciu doświadczonych współpracowników,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B (w zależności od Twoich potrzeb),
- możliwości rozwoju zawodowego w postaci udziału w szkoleniach, konferencjach i dzięki współpracy z ekspertami branży OZE,
- partnerską atmosferę współpracy, opartą,
- możliwość pracy zdalnej w ustalonym wymiarze.
Specjalista/-ka ds. audytu wewnętrznego
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- udział w opracowaniu rocznego planu audytu i kontroli wewnętrznej,
- samodzielne planowanie, przygotowanie i realizacja zadań audytowych/kontrolnych w zakresie projektów budowlanych oraz procesów wewnętrznych w firmie,
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów/kontroli wewnętrznych, formułowanie wniosków, zaleceń i rekomendacji,
- monitorowanie stanu realizacji zaleceń, rekomendacji poaudytowych/pokontrolnych,
- uczestniczenie w analizie procesów wewnętrznych w firmie, proponowanie rozwiązań doskonalących i usprawniających,
- uczestniczenie w realizacji innych zadań z obszaru audytu/kontroli wewnętrznej (m.in. z zakresu zarządzania ryzykiem).
Wymagania
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: audyt/kontrola wewnętrzna, techniczne,
- min. 3 lata doświadczenia w obszarze audytu/kontroli wewnętrznej lub pełnieniu funkcji technicznych lub administracyjnych w procesie budowlanym,
- samodzielność w planowaniu i organizacji pracy własnej oraz realizacji powierzonych zadań i obowiązków,
- umiejętność formułowania wniosków, w szczególności w formie pisemnej,
- dokładność, staranność, rozważność i odpowiedzialność w działaniu,
- prawo jazdy kat. B,
- gotowość do wyjazdów służbowych,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Mile widziane
- znajomość procesu budowlanego w obszarze OZE,
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania ryzykiem.
Benefity
To oferujemy
- pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku przy wsparciu doświadczonych współpracowników,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B (w zależności od Twoich potrzeb),
- możliwości rozwoju zawodowego w postaci udziału w szkoleniach, konferencjach i dzięki współpracy z ekspertami branży OZE,
- partnerską atmosferę współpracy, opartą,
- możliwość pracy zdalnej w ustalonym wymiarze.
Robotnik Drogowy
Zakres obowiązków
-
- praca przy robotach bitumicznych związanych z remontami i budową dróg
Wymagania
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- otwartość na pracę zespołową,
- dyspozycyjność i chęć do pracy poza miejscem zamieszkania,
- przestrzeganie zasad BHP i innych procedur obowiązujących w firmie,
- doświadczenie w pracy przy robotach drogowych będzie dodatkowym atutem
Benefity
- Pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od Twoich potrzeb.
- Atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia.
- Możliwości rozwoju zawodowego w postaci udziału w szkoleniach, konferencjach i dzięki Współpracy z ekspertami branży OZE.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport.
Nie znalazłeś oferty do siebie? Zostaw nam swoje CV w formularzu ogólnym
Aplikuj poprzez formularz ogólnyNasze działy
Staże i praktyki
Jesteśmy firmą, która docenia nowe talenty i chętnie wspiera rozwój młodych profesjonalistów. Rozpocznij z nami swoją karierę zawodową!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące programu praktyk lub staży w ONDE SA, zachęcamy Cię do skontaktowania się z naszym zespołem rekrutacyjnym – wykorzystując formularz poniżej. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania i wspierać Cię w procesie aplikowania.


Jak się u nas pracuje?
ONDE SA, z siedzibą w Toruniu, Trasa Prezydenta Władysława Raczkiewicza 1, 87-100 Toruń, rejestr przedsiębiorców prowadzony przez Sąd Rejonowy dla m. Torunia. KRS 0000028071, NIP 879-207-00-54, REGON 871098102, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy 1.090.255,18 zł, wpłacony w całości.