Kariera
Dołącz do naszego zespołu!
Praca w ONDE oznacza bycie częścią społeczności, która ceni rozwój, wzajemny szacunek i zaufanie.
Nasz zespół składa się z utalentowanych osób, które inspirują się naturą, tworząc razem unikalne rozwiązania. U nas każdy głos ma znaczenie, a otwarta wymiana myśli przyczynia się do naszego wspólnego sukcesu.
ONDE to miejsce, gdzie praca nie jest nudnym obowiązkiem, a pasją i zaangażowaniem w budowę lepszego świata. Wierzymy, że inspirująca atmosfera, którą tworzymy, przekłada się na pracę pełną satysfakcji, a także na codzienny rozwój naszych pracowników.
Jeśli szukasz pracy, w której Twoje zaangażowanie ma znaczenie i przekłada się na widoczne efekty, dołącz do naszego zespołu ONDE. RAZEM możemy więcej, a każdy wspólny wysiłek dodaje nam dobrej energii, by sięgać wyżej.

Jesteś studentem?
Chcesz rozpocząć swoją karierę w zespole
ONDE i uczyć się w doświadczonym zespole?
Sprawdź nasz program dla studentów
5 kroków do współpracy
Złożenie CV
Chcesz podjąć z nami współpracę? Nic bardziej prostego – prześlij nam swoje CV w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie lub poprzez formularz ogólny, jeśli nie widzisz odpowiedniej dla siebie oferty.
Chcę, żeby moja aplikacja się wyróżniła, co zrobić?
Jeśli aplikujesz na konkretne stanowisko skup się na doświadczeniu oraz kompetencjach, które będą Twoim atutem.
Wstępna rozmowa telefoniczna
Rekruter skontaktuje się z Tobą, aby porozmawiać o Twoich potrzebach względem poszukiwanej pracy, o Twoich kompetencjach i doświadczeniach oraz przedstawi naszą firmę oraz omówi zakres zadań na interesującym Cię stanowisku pracy. Jest to etap, na którym rekruter chce poznać Ciebie lepiej oraz uzupełnić informacje zawarte w Twojej aplikacji. Bądź sobą – chcemy poznać Ciebie takim, jakim jesteś.
Rozmowa rekrutacyjna
Druga rozmowa jest uzupełnieniem kontaktu telefonicznego. Zazwyczaj jest na niej obecny bezpośredni przełożony, dzięki czemu możecie się poznać przed rozpoczęciem współpracy i porozmawiać o wzajemnych oczekiwaniach i potrzebach względem współpracy na konkretnym stanowisku.
Złożenie oferty
Jeśli wszystkie poprzednie etapy przebiegły pomyślnie to nie pozostaje nam nic innego jak nawiązać z Tobą współpracę. Zadzwonimy do Ciebie i przedstawimy pełną ofertę zatrudnienia. Następnie ruch będzie po Twojej stronie czyli poprosimy o Twoją decyzję, bo dobra współpraca to taka, której chcą obie strony.
Przywitanie w ONDE
Witamy na pokładzie!
W ustalonym pierwszym dniu pracy spotkasz się z przedstawicielami kilku działów naszej firmy, którzy przeprowadzą Cię przez wszystkie formalności związane z rozpoczęciem pracy. Po niezbędnych szkoleniach, spotkasz się z bezpośrednim przełożonym lub buddym (osobą wyznaczoną przez przełożonego), który oprowadzi Cię po dziale/firmie
Oferty pracy
Inżynier/Inżynierka ds. Scada
Zakres obowiązków
- nadzorowanie prawidłowości układania linii kablowych SN i WN,
- przygotowanie oraz udział w odbiorach stacji transformatorowych,
- udział w uruchomieniach farm fotowoltaicznych,
- wykonywanie pomiarów elektrycznych,
- przygotowanie oraz udział w odbiorach farm fotowoltaicznych,
- wykonywanie prac monterskich, edycyjnych oraz konfiguracyjnych w urządzeniach Scada na terenie farm fotowoltaicznych.
Wymagania
- gotowość do pracy w systemie delegacyjnym (poniedziałek-piątek) na terenie całej Polski,
- prawo jazdy kat. B,
- wykształcenie o profilu elektrycznym lub elektronicznym,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- komunikatywność i otwartość na współpracę zespołową,
- uprawnienia SEP gr 1 kat. „E” i „D” powyżej 1 kV.
Mile widziane
- doświadczenie przy pracach pomiarowych i monterskich
Benefity
- pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia;
- narzędzia pracy pozwalające na komfortowe wykonywanie zadań;
- możliwości rozwoju zawodowego w postaci udziału w szkoleniach, konferencjach i dzięki współpracy z ekspertami branży OZE;
- partnerską atmosferę współpracy, opartą na dobrych relacjach.
Specjalista/tka ds. ESG
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- Koordynowanie prac związanych z realizacją celów ESG w strategii biznesowej 2025-2027.
- Koordynowanie procesu raportowania zgodnie z wytycznymi CSRD oraz regulacjami Taksonomii UE.
- Monitorowanie zmian oraz analiza wymogów regulacyjnych w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG w prawie krajowym i unijnym.
- Opracowywanie i monitoring celów dekarbonizacji, w tym kalkulacja śladu węglowego w zakresie 1, 2 i 3 dla sektora finansowego.
- Opracowywanie materiałów merytorycznych i przygotowywanie dokumentów wewnętrznych spółki dotyczących ESG oraz raportowania niefinansowego.
- Wspieranie procesu atestacji danych zgodnie z wytycznymi CSRD i Taksonomii UE.
- Opracowywanie i koordynowanie wdrażania procesów, polityk, raportów w obszarze ESG.
- Proaktywne wspieranie budowy kultury ESG w organizacji.
- Prowadzenie działań edukacyjnych z zakresu ESG dla pracowników spółki.
- Inicjowanie projektów cross-funkcjonalnych i między departamentowych o priorytetowym znaczeniu dla ich implementacji.
- Identyfikowanie ryzyk i szans związanych z ESG oraz rekomendowanie odpowiednich działań.
- Udział w procesach due diligence w zakresie zrównoważonego rozwoju.
- Wdrażanie dobrych praktyk w obszarze ESG, w tym zrównoważonego finansowania oraz Taksonomii UE.
- Współpraca branżowa i międzysektorowa w obszarze ESG
Wymagania
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zrównoważony rozwój, ekonomia, zarządzanie, ochrona środowiska, prawo).
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w obszarze ESG, CSR, compliance lub pokrewnym.
- Znajomość przepisów i regulacji ESG, w tym CSRD, Taksonomii UE, SFDR.
- Doświadczenie w przygotowywaniu raportów ESG i analiz zrównoważonego rozwoju.
- Umiejętność analizy danych oraz tworzenia rekomendacji i strategii ESG.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1).
- Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i doskonałe zdolności komunikacyjne.
Benefity
To oferujemy
- Pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :-)
- Atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia.
- Narzędzia pracy pozwalające na komfortowe wykonywanie zadań.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, konferencjach.
- Pracę w biurze, zlokalizowanym w Toruniu, w modelu stacjonarnym i/lub hybrydowym.
- Partnerską atmosferę współpracy, opartą na dobrych relacjach i pozytywnej energii.
- Co jeszcze? Porozmawiajmy!
Business Development Manager / Head of ONDE GmbH – German Market
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- analyzing and mapping the renewable energy market in Germany, including RES projects, clients, competitors, suppliers, and subcontractors;
- actively acquiring new business clients in the German market;
- preparing business plans and offers for clients;
- building a results-oriented and effective cooperation team;
- managing project teams;
- actively promoting the company on the market by participating in client meetings, trade fairs, and business conferences;
- responsibility for achieving budget plans.
Wymagania
Nasze wymagania
- higher education;
- at least 6 years of experience in a similar position, related to acquiring clients in the German market;
- knowledge of the renewable energy market, especially in Germany;
- team management and project management skills;
- excellent communication and negotiation skills;
- high independence, proactive attitude, and focus on cooperation;
- advanced knowledge of the German language;
- knowledge of English and/or Polish at least at an intermediate level;
- driving license;
- availability for frequent business travel within Germany and Poland;
- office locations: Poland (Warsaw, Toruń) and Germany.
Benefity
To oferujemy
- working with people who enjoy what they do :)
- real impact on the company's development in the German market;
- attractive employment conditions, connected with the experience and commitment;
- work tools that allow comfortable task execution;
- professional development opportunities through participation in training and conferences;
- a team-oriented environment with good relationships and positive energy.
Młodszy dyspozytor
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- zdalne nadzorowanie oraz sterowanie pracy farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych oraz magazynów energii za pomocą SCADA oraz aplikacji wspierających,
- koordynowanie prac na obiektach,
- opracowywanie cyklicznych raportów,
- kontakt i współpraca z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego,
- reagowanie na stany ostrzegawcze i alarmowe.
Wymagania
Nasze wymagania
- wiedza z zakresu elektryki,
- dyspozycyjność 7 dni w tygodniu oraz gotowość do pracy zmianowej (12h),
- obsługa MS Office (przede wszystkim MS Excel),
- umiejętność szybkiego uczenia się obsługi nowego oprogramowania/ aplikacji,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów, odporność na stres,
- komunikatywność i otwartość na pracę zespołową.
Mile widziane
- świadectwa kwalifikacji SEP D oraz E
- wykształcenie techniczne – elektryczne lub pokrewne,
- umiejętność czytania schematów elektrycznych oraz dokumentacji technicznej.
Benefity
To oferujemy
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku przy wsparciu doświadczonych współpracowników,
- atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia;
- dofinansowania udziału w szkoleniach i kursach (także tych, które sam wybierzesz) oraz zajęciach z języka angielskiego,
- pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
Specjalista/ka ds. dokumentacji
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
- Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją budowy farmy fotowoltaicznej.
- Opracowywanie oraz kompletowanie dokumentacji budowy (np. zawiadomienie o rozpoczęciu/zakończeniu budowy, protokoły przejęcia terenu budowy, dokumentacja powykonawcza, zgłoszenia na prowadzenie prac, pobieranie dziennika budowy i inne).
- Kontakt z urzędami i jednostkami administracji publicznej.
- Tworzenie raportów na potrzeby Inwestora.
- Wsparcie administracyjno-organizacyjne zespołu biura budowy (m.in. zakup artykułów spożywczych/higienicznych oraz organizacja posiłków na terenie budowy, zarządzanie odpadami komunalnymi i budowlanymi).
- Kontrola przychodu i rozchodu materiałów na budowie.
Wymagania
Nasze wymagania
- Doświadczenie w branży budowlanej oraz w pracy z dokumentacją budowlaną.
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
- Komunikatywność i otwartość na współpracę zespołową.
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane
- Wykształcenie w branży budowlanej.
Benefity
To oferujemy
- Pracę w zespole ludzi, którzy lubią to, co robią :)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od Twoich potrzeb.
- Atrakcyjne warunki zatrudniania, adekwatne do posiadanego doświadczenia.
- Możliwości rozwoju zawodowego w postaci udziału w szkoleniach, konferencjach i dzięki Współpracy z ekspertami branży OZE.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport.
Nie znalazłeś oferty do siebie? Zostaw nam swoje CV w formularzu ogólnym
Aplikuj poprzez formularz ogólnyNasze działy
Staże i praktyki
Jesteśmy firmą, która docenia nowe talenty i chętnie wspiera rozwój młodych profesjonalistów. Rozpocznij z nami swoją karierę zawodową!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące programu praktyk lub staży w ONDE SA, zachęcamy Cię do skontaktowania się z naszym zespołem rekrutacyjnym – wykorzystując formularz poniżej. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania i wspierać Cię w procesie aplikowania.


Jak się u nas pracuje?
ONDE SA, z siedzibą w Toruniu, ul. Wapienna 40, 87-100 Toruń, rejestr przedsiębiorców prowadzony przez Sąd Rejonowy dla m. Torunia. KRS 0000028071, NIP 879-207-00-54, REGON 871098102, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy 1.090.255,18 zł, wpłacony w całości.